- Analiza i pripremeFaza00
- Cilj01Prikupljanje ideja građana02Inkluzivno planiranje03Značajno učešće javnosti04Jačanje kapaciteta lokalne zajednice05Rano uključivanje zajednice
- Kutija sa alatima01Anketiranje na terenu02Radionice sa lokalnom zajednicom03Digitalne/online ankete04Javne rasprave i okrugli stolovi05Fokus/Interesne grupe
- Prednacrt i nacrt planaFaza01
- Cilj01Komuniciranje ciljeva i ključnih tačaka plana na objektivan i jasan način02Identificiranje učesnika i izgradnja odnosa povjerenja03Priprema programa uključivanja javnosti04Komuniciranje bez konflikta05Inkluzivno planiranje06Educiranje građana
- Kutija sa alatima01Alati za komuniciranje sa javnošću - kao što su web stranice, video konferencije, podacasti, web i TV emisije, plakati, letci i sl.02Razgovori sa učesnicima u procesu planiranja03Radionice sa lokalnom zajednicom04Upravljanje konfliktima05Fokus/Interesne grupe
- Faza uvidaFaza02
- Cilj01Poštivanje i unapređenje zakonom propisanih procedura02Komuniciranje svih pojedinosti plana na jasno razumljiv način03Prodaja vizije04Komuniciranje bez konflikta05Inkluzivno planiranje
- Kutija sa alatima01Veće uključivanje trećih strana kao što su profesionalni moderatori, predstavnici političkih partija, vlasnici poslovnih subjekata i sl.02Inovativne strategije komunikacije kao što su podcast-i, video animacije i video zapisi koji objašnjavaju intervencije, pokretni info štandovi itd.03Novi protokol javnih rasprava
- Feedback i evaluacijaFaza03
- Cilj01Prikupljanje i procesiranje mišljenja javnosti02Izvještavanje o mišljenju javnosti03Pružiti povratne informacije i tome i kako će inputi javnosti uticati na proces donošenja odluka
- Kutija sa alatima01Sistem prikupljanja podataka - ankete na licu mjesta, radionice sa lokalnom zajednicom, digitalne ankete i drugi računalno potpomognuti procesi02Alati za komuniciranje sa javnošću - kao što su web stranice, novine, reklamni panoi, oglasi na društvenim mrežama, letci, prezentacijski videozapisi, press konferencije itd.
- ImplementacijaFaza04
- Cilj01Uspostavljanje sistema mjerenja učinka02Jasno komuniciranje ishoda
- Kutija sa alatima01Sistem za praćenje da li su sugestije građana implementirane i u kojoj mjeri02Alati za komuniciranje s javnošću - kao što su novine, reklamni panoi, oglasi na društvenim mrežama, letci, prezentacijski videozapisi, press konferencije itd.